................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

čtvrtek 21. ledna 2016

NĚŽNÉ NÁUŠNICE, ŠITÍ V MODRÉM A BÁBOVKA Z ŘEPY

Vítám vás :-)
Tentokrát zveřejním fotky mého posledního šití z modré látky, která mi připomíná modrotisk. Všechny tyto výrobky mám skladem a v případě dotazu mi můžete napsat na email.

♥  

NĚŽNÉ KYTIČKY NA OUŠKA
Vyztužené  háčkované náušničky jsou ihned k mání za 75,- 


... a tento vzor již znáte. 
Háčkuji ho ráda a stále se mi líbí. Motiv kytičky ladí se vzorem na modré látce.




textilní jablko 65,- a sáček za 105,-


Sladká tečka na konec.

BÁBOVKA ( na sněhu ) S ČERVENOU ŘEPOU

Musela jsem jí vyzkoušet. Mě osobně chutnala, protože mám ráda řepu. Jediné co bych této zdravé bábovce vytkla je drobivost.
Recept:

250 g nastrouhané červené řepy
180 g cukru ( dala jsem jen část + stévii )
3 vejce
125 g rozpuštěného másla
300 g polohrubé mouky ( dala jsem 200 g + 100 g celozrnné )
1 kypřící prášek
40 g kvalitního kakaa


Na přilepšenou můžete dát rum, skořici, ořechy nebo jiná semínka - s oblibou dávám slunečnicová, kustovnici, rozinky ...

Husté těsto dáme do vymazané a vysypané formy a pečeme na 180°C cca 45 min. Záleží na troubě.


Mějte krásné bílé a mrazivé dny a těším se na Vás zase příště.
Ahojky
Vaše včelka :-)


10 komentářů:

  1. Tie náušničky sú rozkošné! Pri pohľade na takú krásu mi je až ľúto, že nemám prepichnuté uši...
    (Teda všetky výrobky sú krásne. Behúň na stôl z "modrotlačovej" látky, vrecúška, vtáčiky... Ale tie náušnice mi priam vyrazili dych. :) )

    OdpovědětVymazat
  2. To ale musela být titěrná práce Leni...ale náušničky jsou krásné:)))
    Zdravím Tě, Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, nádhera !!!! Moc krásné tvořeníčko ..... ten ubrousek je D.O.K.O.N.A.L.Ý !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, překrásné tvoření. Hlavně ta Tvá háčkovaná bordura s květinkou u ubrusu mi už nějaký pátek nedá spát :-) Pokud není to není problém, byla bych Ti moc vděčna za nákres. Krásný zimní večer A.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, modré ladenie je prekrásne.
    Repu mám veľmi rada, nedávno som tiež piekla koláč. Odporcovia repy zbaštili celý plech.

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, je to zase tak nádherně sladěné a něžné!

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko, to je zase pohádka.Moc krásná práce. Přeji krásné nedělní odpoledne. Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...