................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 28. srpna 2012

POD ŠIRÝM NEBEM










 Tentokrát vás vítám s pár fotkami naší předzahrádky, kde kvetou vřesy a bílá hortenzie.

Vřesy kvetou téměř do prosince a hortenzie se mi hodí na suché aranžmá.


Zahrada je na bývalém poli a před šesti lety jsme vysadili první rostlinky. 




  Stálezelený pieris japonica je opět podzimně zbarvený


Podél boční stany domu se buď vydáte k zahradnímu sezení, pískovišti či houpačce. Nebo po mírné travnaté cestičce na velký plac zahrady, kde mám užitkové záhony a ovocné stromky, které zatím moc neplodí.



 pod suchým jezírkem jsou ukryté šachty







začínají nakvétat podzimní hvězdičky 





 hortenzie a pivoňky



19 komentářů:

  1. Nádherná zahrádka! A ten krb s pergolou, toho ja se hnedtak nedockam :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna záhradka a cele to usporiadanie s rôznymi zákutiami sa mi veľmi páči. mňa budovanie záhrady ešte len čaká. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. ďakujem za krásnu rannú prechádzku, nádherne je u vás Lenka, budem sa tešiť na ďalšie prechádzky u vás :) pekný deň Z.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný den, Leni! Moc hezky a příjemně je u Vás na zahradě ... vřesoviště je parádní a ostatně všechny rostlinky, kameny, pergola ... Měj se krásně! Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, krásnéééé. O něčem takovém sním. Jen si o tom bohužel musím nechat zatím zdát. O zahradu se dělíme s manželoými rodiči. Takže jsem ráda, alespoň za ten malý kousek, který mi bylo dovoleno osázet dle svého. Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Lenko krásná zahrada.Moc ti ji závidím.U nás je to stejné jako u Věrky, mám zahradu s tchánem který je sběratel všeho, takže zahrada je skladiště. Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Marťula
    No tak to jsem ráda že také vidím jiné zahrady,moc pěkně upraveno.Vřesy jsou hezké a pěkně barevné.Moc hezká zákoutí.Tu vysokou trávu mám také.Slunečnice jsou nádherné.Astřičky jsou v květu.Bílá hortenzie již mě odkvétá.Zahrada jistě dala hodně práce a udržování,letos je dosti sucho..Jo Jo to znám.
    Sušené kvítka jsou nádherné.Měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
  8. Leničko, zahrádku máš překrásnou a já lituju, že na té naší "pidi-midi" zahrádečce nejde taková krása vybudovat. Ale moc děkuju, že jsem se mohla pokochat alespoň tou Tvojí. Krásné dny. J

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko, moc hezky je u vás na zahrádce. A ty vřesy, nádhera!
    Přeju hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Leničko máš krásnou zahradu,jde tam vidět láska ke kytičkám.Přeji krásné babí léto .J

    OdpovědětVymazat
  11. Jůů, ty máš ale nádhernou zahrádku. Tam by se mi moc líbilo.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je přenádherná zahrádka :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  13. To bylo krásné.....Je vidět, že si dáváš záležet a miluješ svou zahrádku stejně, jako všechno, co vytváříš.

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, tak to je jednoduše NÁDHERA! Neuvěřitelně krásná zahrada, potěcha pro oko:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherná zahrádka! :)
    To asi ukážu mamče, až přijde z práce, se mi tu rozplyne..

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, máš nádhernou zahrádku.

    OdpovědětVymazat
  17. Pięknie, pięknie pięknie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...