................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

sobota 17. března 2012

VZTÁVEJTE, JE TU JARO !!!

Říká se, "když je cítit hlína, je tu jaro". Holky cítíte tu vůni :-) 
Vtrhlo k nám JARO !
Padl  rekord, který pamatoval i císaře pána Františka Josefa I.  U nás na jihu bylo 23 °C.
Na zahradě nám rostou kočičky, kvetou krokusy a lýkovec. Zahradu už mám z větší části poklizenou. Jupííí :-D


  Jaro dělá pokusy, vystrkuje krokusy...



Do Velikonoc zbývá ještě pár týdnů a většina z vás má doma nazdobeno. Mě to teprve čeká. Mám připravené perníčky, peříčka, kočičky, seno... 



Jaro lze přivítat i tradičním pokrmem. Mezi tradiční pochoutky spojené s příchodem jara patří  mazance, vdolky, piškotový beránek, velikonoční nádivka nebo zakroucené jidáše s hrníčkem medu.
Vaření si můžete zpestřit chňapkami, které jsou na Fleru nebo levněji u mě přes mail. 
Své dobrůtky můžete přihlásit do soutěže "VRAŽ DO TOHO KUPU LÁSKY" , která trvá do 1.4. a třeba tato chňapka bude ve vaší kuchyni.
( podrobnosti soutěže zde )
V soutěži jsou nové recepty. Těšte se na další, zatím provizorní rozcestník.


Přeji vám sluníčkové dny :-) a děkuji za předešlé komentáře.
Vaše Lenka


19 komentářů:

  1. Leničko nádherná jarní příprava!
    Já si to dnes užívala.Celé odpoledne na zahrádce,ruce v hlíně,neznám krásnější relaxaci :-)
    Alena.

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně!!!Krásné fotečky!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko nádhera, přesně včera jsem chodila po zahradě a čuchala..chi chi tu zahradní vůni miluji, lýkovec máš obzvlášť nááádherný.
    Já mám zahradu nachystanou kvete už také kde co a výzdobu jen jarní, tak chvátat nemusíš..já dávám velikonoční a skoro na velikonoce. A ty Tvoje vajíčka, ty jsou...
    Krááásnou slunečnou neděli pa pááá Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, krásné fotky máš. A nemůžu se vynadívat na ta tvoje vytlačovaná vajíčka. Jsou kouzelná.
    měj bezva neděli Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné příspěvky. Ne, já zatím s jarní výzdobou nezačínám, není čas. Trápí nás rýmy a kašle.

    OdpovědětVymazat
  6. Leni,moc tě zdravím.
    Teda u vás to je samý květ:-)
    Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů, to je krásy!!! Ty se máš...Já mám na zahradě akorát sněženky zatím...Sem tam sice už vidím i nějaké další prcky, ale ještě se stydí a nelezou.. :o)
    Jak to, že se ten čmelda neotráví, když olizuje lýkovec???
    A strašně se mi líbí ten veršík: Jaro dělá pokusy, vystrkuje krokusy.. :o))))))

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, nafotila si tu jarní krásu parádně! Taky si to moc užívám!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně to u vás Leni kvete :-) To je skvělá podívaná na první kytičky, které se na záhonech ukazují :-)
    Na Velikonoce se u nás doma už také připravujeme, ale zatím jsme v části vyrábění, zdobení také teprve přijde :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tééda, u vás už to kvete! U nás jenom sněženky a krokusy, ostatní lezou jen špičky lístků. Máte nádherný blog, tvoříte krásné věcičky! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, perníčky i chňapky jsou nádherné (jak taky jinak u tvých výtvorů:-)). Já teda nazdobeno nemám, máme tu pár jarních poslů, ale nic ucelenýho a nic echt velikonočního...ale tvořím nakonec aspoň látková vajíčka, jen teda nevím, jestli budou dodělaný na letošní velikonoce nebo až na příští rok:-D. Těším se na další receptíkový rozcestník:-). Leni, přeji krásné jarní dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za nádherný dáreček ve výměně))))pa Věrka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Lení ,
    krásně to u Vás všechno kvete :-)
    Představ si, že i u nás raší tulipány , už jsem to také nevydržela a o víkendu začala zatím odklízet bordel ze zahrádky ;-)
    A už i zasadila pár kytiček do truhlíků, snad mi nevymrznou !
    Časopisů mám kupu, tak teď jen to vzít za ten správný konec ;-)
    Návštěvy obdivují jarní dekorace od tebe, tak ti dělám reklamu a myslím, že i další zakázky se ti jen pohrnou ;-)
    Přeji krásné jarní dny a těším se na emailík :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký večer, leni! Krásně jarně u Vás vše kvete, zlaté krokusy... a lýkovec je nádherný!
    Zároveň jsi opravdu pilná včelička a nádherně tvoříš a jarně dekoruješ, no prostě paráááda!
    Měj hezké jarní dny, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je hádhera! moc hezké fotky, hned mi to zvedlo náladu.

    OdpovědětVymazat
  16. Leničko...nádherné fotečky...moc mě potěšily.
    Krásné jaro Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Leni, pernicky jsou nadherne a fotky kvetouci zahrady take! No a chnapky nemaji chybu, jsi sikulka :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Leni, máš krásny blog a robíš úžasné vecičky. Nádhera :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...