................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 20. listopadu 2011

PATINOVANÉ ŽIDLE


Ahoj holky,
především bych chtěla poděkovat za komentáře, které mi zde zanecháváte. Mám z nich velkou radost, ale nyní mám hektické předvánoční období a nestíhám odepisovat. 

Nedávno jsem si objednala v kamenném obchodě židle od výrobce UNIS - N stylový nábytek. Preferuji české výrobky a jejich nábytek se mi líbí. 
UNIS-N vyrábí stylový dřevěný nábytek z masivu, který přinese do domova vůni dřeva a vdechne mu neopakovatelné kouzlo přírody. 
 Židle mi dodali na mé přání bez povrchové úpravy a já si je upravila dle svého. 


Nejprve jsem židle namořila odstínem kaštan a balakrylem namalovala ornament.




... a tady jsou už ve finální úpravě po napatinování antik pastou. Ornament získal "zašlou barvu" a ladí k naší kuchyňské lince.


Sedáky jsou ze stejné látky jako jsou závěsy. 
Jsou záměrně ušité v jednoduchém stylu, aby spíš vynikla dřevěná židle. Žádné volánky, vázací mašličky atd. Jenom jsem je obháčkovala.




Mám ráda, když věci mají své místo a proto jsem ušila sáček Retttigová. Dodá  kuchyni šmrnc a hodí se na uložení formiček, křížal, ořechů, bylinek...

Kdo by neznal Magdalenu Dobromilu Rettigovou.  Matku jedenácti dětí, z nichž se však dospělosti dožily jen tři. Svědomitou manželku. Spisovatelku. Učitelku ručních prací. Iniciátorku společenského a kulturního života. Výbornou hospodyňku a autorku kuchařských knih.
 

.... "Čistota, pořádek a dobré vyhovění každé i ma­ličké věci v kuchyni jest základ celého umění ku­chařského; pročež přáti jest, aby si nastávající kuchařky následujícího poučení bedlivě všimly ".

/ z úvodu Domácí kuchařky Magdaleny Dobromily Rettigové /


11 komentářů:

  1. LENI, KRÁSNÉ KOUSKY, KTERÉ JSI MOC HEZKY DOLADILA.
    VŠE MÁŠ MOC PĚKNĚ NAFOCENO.
    PŘEJI AŤ SE TI DAŘÍ V TVÉM DALŠÍM TVOŘENÍČKU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,ráda navštěvuji Váš blog,je tady nádherně a útulno..:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni, židle i sedáky jsou krásné.
    Moc zdravím
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Leni je to nádherný,jsi obrovská šikulka a máš odvahu a je z toho krásný výsledek.Prosím kde se dá sehnat ta antik pasta :-)Pěkný večer Věra.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, ty zastíníš všechny Rettigové i ostatní,kde se to v tebe bere?Dostala jsi toho hodně,musíš toho hodně i dávat....říká se u nás...tak se měj a také odpočívej.Těším se na příště, Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi tak šikovná))ty židle jsou nádherné, ta patina aaach, a ty elegantní jednoduché a přitom tak krásné sedáky.Je to dokonalé)))

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné židle a překrásný sáček.

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, ani nevíš, jak moc jsem se na ty podsedáky těšila a už je to tady i s vyšňořenýma židlama. Krása, seš neskutečně šikovná. Krásné dny Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, moc pěkné - židle, sáček, podsedáky i další tvoje výrobky. Ať se daří!!!
    Pěkný den. Dana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Leni,
    tak židle a Tvá dodělávka na nich, mě opravdu ohromila! Skvělá práce a jejich hodnotu si zvýšila nejmíň o dvojnásobek:-). Sedák, se mi až tak nelíbí, ale každý máme svůj vkus a cit. Jinak smekám a přitom chvátání, pozor na nožky!:-)
    Měj se krásně, Kačka z hor.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...