................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

pondělí 4. července 2011

LEHKÁ JAKO PEŘÍČKO


Přeji hezký den kuchařinky,

na ovocné koláče, moučníky, bublaniny je nepřeberné množství receptů. Já mám jeden oblíbený. To proto, že je opravdu lehký na přípravu. A je lehký i pro mlsný jazýček.


 LITÁ BUBLANINA S TVAROHEM

Těsto  na nižší bublaninu
1 vejce
1 hrnek mléka
1/2 hrnku oleje
1 hrnek cukru krystal
2 hrnky polohrubé mouky
1 kypřící prášek do pečiva

( dělávám 1 a půl nebo dvojitou dávku těsta na plech, bublanina je pak vyšší )

Tvarohová náplň:
1 tvaroh
1 vejce
cukr moučka

Těsto umíchám a naliji na plech vyložený pečícím papírem. Pokladu libovolným ovocem. V tomto případě rybízem. Mezi ovoce lžící sázím tvarohovou náplň. Hotovo a šup do předehřáté trouby.

K tomu dobrý čaj nebo kávu a při odpoledním dýchánku na zahradě už nám nebude nic chybět.

 Bude Mi Lehká Zem   ~~~  lehká jako peříčko
  


13 komentářů:

  1. Leni, ty jsi fakt pilná jako ta včelka :) Bublanina vypadá skvěle a určitě i tak chutná. Přeju dobrou chuť a krásný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, mňam mňam :), my máme rybíz ještě světlý a kyselý, ale už se těším, až zesládne, tvaroh navrch je výborný nápad.
    Hezký večer! M

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, ten tvaroh vyzerá ako skvelý bonus:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, občas potřebuju udělat věci rychle. Buchta je opravdu dobrá. Měj se hezky. L.

    OdpovědětVymazat
  5. Mariánko, děkuju za návštěvu. Rybíz moc nemusím, ale s tvarohem je dobrý.

    OdpovědětVymazat
  6. Gábi, jo jo. Bublanina je vláčná a osvěžující.

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko, vypadá to náramně, zapisuji si....Krásný sváteční den přeji.:) Peťa

    OdpovědětVymazat
  8. Tak dneska jsem ji prubla....a musím říct, že s tím tvarohem ta bublanina opravdu dostane úplně jinou chuť :-). Je báječná!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za bezva recept,moc jsme si pochutnali:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Leni na zítřek jsem připravená ,že se pustím do Tvé bublaniny.Tvůj recept mě nadchl.

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj Leni,
    bublanina je skvělá, s tvarohem krásně vláčná už jsem několikrát vyzkoušela a vždy se povedla :-)
    Mohu potvrdit, že je opravdu lehká jako peříčko :-) Moc děkuji za recept, zdraví Lucka

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasná bublanina, dělala jsem ji s mraženým ovocem z dvojité dávky a je mňamózní. Alena.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...