................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

sobota 21. května 2011

... LÁÁÁLALA na lidovou notu ...


Vítám vás milé kočulky,
 venku je téměř letní počasí, které střídá bouřka a u nás i krupobití. 
Přístřešek už máme hotový. 
Stačí vyzdobit petůnkami, bakopou a pověsit houpačku. Také jsem zatížená na přírodní dekorace.
Umotala jsem věnec z březových větviček a dozdobila tradičním perníkem. 
Sada lněných podložek pod hrnek byla doplněná o další květinové motivy. 
... a táááák krásně voní letní loukou


Přeji hezký víkend 
Lenka :-)


12 komentářů:

  1. Tady je někomu Leničko do zpěvu :-))) Ani se nedívím, pokud je přístřešek hotov. V tom případě tě už čeká jen zdobení, a to je na tom vždy nejkrásnější !!I mně je dneska do zpěvu. Bouřka kolem nás pořád obíhala, ale nesprchlo, takže jsem byla celý den na zahrádce. Bylo úžasně!! Zahrádka je mým velkým relaxem.
    Chňapky jsou opět nádherné !!! Přeji krásný zbytek víkendu !!! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím , jestli je zřejmé, která Eva., takže se raději ještě podepíšu..
    Evikahu

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni ,příroda se zas proměnila v Tvých rukou do krásné dekorace,u Tebe je vždy hezky Daja.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi,
    u nás jsou bouřky, ale dnes jenom pršelo. Je fajn, zahrada je hezky zelená. Jenom mě trápí šneky. Mám takový pocit, že má zahrada se změnila v porodnici. Přeju ti hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Dajo,
    no moc netvořím a PC taky zanedbávám. Za to se omlouvám. Děkuju za pochvalku a jsem ráda, že jsi zašla na kukandu. Letím k tobě. Pááá L.

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, po Tvé milé návštěvě honem běžím zas k Tobě se pokochat...Krásně jsi opět tvořila i fotila. Věneček je krásný a podložky jsou naprosto kouzelné...hned jsem si živě vybavila tu vonící louku...která nyní opravdu krásně voní všemi těmi divokými rostlinkami :o)...kvete na ní snad už opravdu všechno. Krásný slunečný víkend, moc pozdravů... Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, krása, pohlazení po duši. Já se u tebe vždy kochám...Hezkou neděli. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. LENIČKO, MOC PĚKNÁ PRÁCE.
    JAKO VŽDY.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Lenko, mas strasne sikovne ruce. Obdivuhodne. Krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Leni, věneček je krásný, podložky pod hrníčky naprosto úžasné, jsi opravdu velká šikulka. Nápadité přírodní dekorace a doplňky, moc chválím;-). Přeji krásné horké dny, Peťa

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...