................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

pátek 22. října 2010

PROČ SE MI TO LÍBÍ ?

                            Proč se mi to líbí ?
Třeba, protože zahodím všechen spěch za hlavu a v klidu se posadím
...kolem voní  horký čajík a bylinkový škapulíř
...sálá teplo z kachlových kamen
...při pohledu na látky našich babiček s kytičkami, proužky či kostičkami, keramické hrnečky a krajáče, koše a ošatky je mi zkrátka dobře.
Třeba, protože je to pohoda :-)





Šípkové chňapky, babiččin škapulíř a kapříci jsou na přání. Příště vám holky ukážu chňapičky laděné do modra s levandulí.



Chci si udělat hezkou špajsku. No, ale kdy se k tomu dostanu, to tedy nevím.
Na police dám hezký, decentní papír. Látku néééé, protože sem tam je třeba police otřít vodou. Hrany regálů si dozdobím krajkou a pověsím si tam tyto sáčky. Zatím mám luštěniny v kupovaném balení a tak jim dám hezký látkový kabátek. Ošatek mám spoustu. Jsou po babičce....měli proslulou pekárnu. A tak v nich mám uloženou cibuli, sladkosti....


                                            Přeju vám pohodový víkend. Ahoj Lenka :-))))
                                                       

11 komentářů:

  1. Leni, úplně tu pohodu u vás v kuchyni cítím! Tvoje tvoření je jako vždy perfektní, jak zakázka, tak počinek do tvého "nového" špajzu!
    Teď tady koukám na fotečku svíček s vřesem - nádhera!
    Měj krásný večer a příjemný víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Leni,

    teda, tolik krásy. Máš krásnou kuchyň, i když vidím jenom část, tak vím, že je útulná. Přesně podle mého gusta. To co máš ráda je krásné, jsem na tom stejně, přesně tohle dělá domov domovem. Už se těším na další Tvé fotečky v tomto stylu.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Heli,
    děkuju za písání. Se špajzem to bude nejspíš na dlouho...vůbec s naší divoškou nestíhám nic udělat.
    Měj se hezky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Eví,
    však já tvoje kraječky taky moc obdivuju. Já a háček...vůbec neumím háčkovat. Děkuju za milou pochvalu. Kuchyń je moje skoro všechno, nyní hlavně pracovna na šití :-) Ještě, že máme velký jídelní stůl.
    Paaaa Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. LENIČKO, TO JSOU KRÁSNÉ ŠITÉ VĚCIČKY.
    KAPŘÍCI JSOU NAPROSTO PARÁDNÍ.
    ČOČKA A HRÁCH TAKY SUPER.
    VŠECHNO JE MOC POVEDENÉ.
    CHVÁLÍM MOC A PŘEJI PŘÍJEMNÝ NEDĚLNÍ VEČER. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Lenkaaaa, to su krasne krasne krasne vecicky....tie vrecuska na hrach a cocku su neskutocneee :) ale aj chnapky..aj rybky...proste vsetko :)

    OdpovědětVymazat
  7. Samé poklady! A že sú hand made im pridáva na hodnote výrazným spôsobom:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Lenička, vlastníš krásne poklady, , viem presne o čom hovoríš... tiež mám k týmto staručkým veciam vrúcny vzťah, mám ich veľmi rada :),... krásne fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Holky, velké DÍKY za vaše návštěvy. Přeji všem hezké bytí a žití. Jsem ráda, že tu jste se mnou. Pááááááááá Lenka :-)))))))))))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Leničko u tebe mi je vždycky tak dobře,to je taková krása,nádhera !!!!!!!!!!!lasečka

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den Lenko, náhodou jsem objevila Vaše stránky a jsem nadčená. Stěhuji se do domečku a toužím si ho celý vytvořit v tomto stylu . Vaše stránky mě moc inspirují. Mohu požádat někdy třeba o radu nebo, jestli něco vyrábíte na zakázku?
    Krásný nový rok 2012 přeje Monika ondrusova.monika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...