................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 31. srpna 2010

BYLINKY NA CHŇAPKÁCH

                            
                           
Posílám Vám všem pozdravení...milé dámy, slečny i kamarádky. 

Dlouho jsem tu nabyla, ale už, už se těším až oblítnu Vaše nápadité blogy.
Užívala jsem si sluníčka s rodinkou. Jenom mi připadá, že léto bylo nějak krátké. Snad nás čeká ještě babí léto. A teď malé nakouknutí pod pokličku.

Kouzlo bylinek tkví v jejich mnohostrannosti. Jsou ceněné pro své léčivé vlastnosti, přinášejí požitek z vůní a lahodných chutí a radost v době, kdy se z nich vyklubou nádherné kvetoucí skvosty.
Ten, kdo má na zahradě dostatek prostoru, by si měl zcela jistě založit samostatnou bylinkovou zahrádku. Velice dobře bylinky vypadají ve spojení se zeleninou, kterou zároveň ochraňují před škůdci a dodávají jí lepší aroma. Nehledě na to, že se v době květu stávají pravým rájem pro včely, motýly a jiný užitečný hmyz.
Bylinky se pěstují snadno a snadno jim lze také propadnout.
Bylinky mám sama moc ráda a často se k jejich kouzlu uchyluji.
Namalovala jsem je i na mé šité chňapky. Oživit interiér v kuchyni nemusí být nic těžkého. Stačí sáhnout po těch správných textilních doplňcích ve střízlivém a elegantním stylu.
A příště Vám ukáži chňapičky s růžičkou :-)))))


19 komentářů:

  1. Milá Lenko, chňapky jsou kouzelné. Nádhera!
    Musím taky pochválit nový image tvého blogu, elegantní, uvodní fotky krásně napovídají, co uvidíme...
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lenka, chnapky nemaju chybu!!! Su uzasne...mas talent na malovanie...to jedine mi nejde...xixi

    OdpovědětVymazat
  3. LENIČKO ,MOC VÁS ZDRAVÍM A ZÁROVEŇ CHVÁLÍM .
    VELICE PĚKNÁ PRÁCE . LÍBÍ SE MI .
    POHODIČKOVÝ VEČER .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Ooooh, Leni, tie sú úplne nádhernééé. Keby som nečítala tvoj popis, tipovala by som to na výšivku. (Už sa teším na tie ružičkové:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Lenko,
    dlouho jsi tu nebyla!!!
    A je nová úvodní fotografie!!!
    Ale Tvoje chňapky jsou moc pěkné. Umíš krásně malovat!!!
    Těším se na ty další!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Hólky,
    děkuji za návštěvičku a milá slova chvály...vždy mi zvednou náladu. Jsem ráda, že tu se mnou jste. Posílám pozdravení do Vašich domovů a mějte se moc krásně.
    Vaše Lenka.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Leni,chňapky jsou krásné ba přímo kouzelné.
    Klobouk dolú před Tvojim darem krásně malovat.Tak tohle jsem nikdy neumněla a asi ani nikdy nebudu umět.
    Opravdu nádhera.
    Krásný i když chladný den.Marťa

    OdpovědětVymazat
  8. Leni,jsou nádherné.....
    Zdravím
    J.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti,
    ale prý malovat umí každý...třeba nějaké abstrakce. Pak se meze nekladou co tím chtěl malíř říct. Velké díky za nakouknutí...ráda tě tu potkávám. Ahojky Lenka. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Jituš,
    také posílám letecké pozdravení k Vám domů a děkuji za pochválení chňapiček.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou nádherné.Moc se mi to líbí.V kuchyni budou vypadat naprosto úžasně

    OdpovědětVymazat
  12. Leničko nááádhera a jednu tvou krásu mám doma,děkuji a krásné podzimní dny J-lasečka

    OdpovědětVymazat
  13. Sú jedinečné a pekná farebná kombinácia, krása

    OdpovědětVymazat
  14. Sú tak krásne,samotný materiál,šitíčko a o maľovaní ani nehovorím :)... ozaj veľmi pekné

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Leni, mas to moc hezoucke a vitam te zpatky!!!! Taky se mi moc libi, jak jsi si krasne upravila desing blogu. Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jsou tak krásňoučký, že bych je měla jen na parádu. U kamen by byly tak krásný den s nocí !!!
    Čau šikulko !
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Lenko,
    koukni prosím ke mně na blog - máš tam pozvánku!!!
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Leni,jsem zpátky a dnes večer jsem si udělala čas na Tvůj deníček.Chňapky jsou krásné.Tvé malování je opravdu dokonalé.Moc moc chválím a ta dečka.Vždy když ji vidím musím reagovat...Nádhera!Tyto věcičky,z truhličky,vždy potěší a zahřejí u srdíčka.Prázdniny jsou za námi,letní nálada také už vyprchala a je tu podzim s dalšími novými povinnostmi...Moc vás všechny zdravím!Mějte se hezky... Soňa

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím všechny štěbetalky.
    Udělaly jste mi óóóbr radost Vaším psaním. Upřímně řečeno, ráda rozdávám radost i pomoc milým lidem. Teď, když jsem na mateřské ráda potěším nějakou tu dušičku mým tvořením a předtím to bylo v práci jako zdravotní sestra.
    Mějte se krásně. LENKA :-)))))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...