................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

středa 2. června 2010

POHODA NA ZAHRADĚ

8 komentářů:

  1. Zdravím Leni,

    Máte krááááásnou zahradu. Neměli jste ji náhodou focenou v časopise o bydlení? Už je to nějaký čas.

    Přeji hezký den i když nás zlobí furt déšť.
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Sabrinko,
    děkuji za pochvalu. Já ani nevím, že by byla naše zahrada v časopise. Asi to byla jiná zahrádka, nebo možná naše ?...máme dřevostavbu a kdysi tu někdo náš domek fotil.
    Taky přeju pěkné dny a už pádím na návštěvičku k Vám.

    OdpovědětVymazat
  3. MOC PĚKNÁ POHODIČKA ZAHRÁDKOVÁ A TEN PROSTOR .
    MUSÍ SE KRÁSNĚ ODPOČÍVAT . BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Leni to je nádherná zahrádka a krb máme podobný také z kamene.Krásný velký prostor pro posezení,to je úžasný...pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Bohdanko,
    když já spíš odpočívám s rukama v hlíně :-) Zahrada je velká 1250 m. Na jednom konci skončím a můžu začít znova. Obzvlášť teď na jaře, když roste plevel jako divý, ale jsem kytičková a baví mě to.

    OdpovědětVymazat
  6. Soni,
    o vašem krbu vím, kdysi jsem ho zahlédla na fotečkách. Mrknu znova na MMB. Sezení mám v plánu částečně zastřešit pergolkou...v létě není úniku před rozpáleným sluncem. Tak snad mi pergolu někdo konečně postaví:-)
    Pááá L.

    OdpovědětVymazat
  7. Leni zahrada je překrásná a posezení mi bere dech - ááááách, to je můj sen...:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, děkuji za pochvalu. Zahradu jsme si dělali sami dvě léta a nyní už jsme z nejhoršího venku. Přeji ať se vám taky zadaří.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...