................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 18. května 2010

ŠTAFETOVÝ KOLÍK



Zapojuji se do hry "štafetový kolík".
Vyber 10. fotku ve svém počítači, něco o ní napiš a zveřejni na svém blogu pro ostatní.
Štafetu přebírám od Soničky http://lavickovasona.blogspot.com/

Tak, 10. fotka v mé složce je nádherný květ lilie. Mám ráda věci, které potěší mé oko i duši. Mám ráda detaily, které přitahují. Stačí mít oči dokořán a zahledět se.
Pomyslný štafetový kolík předávám moc velké šikulínce šikovné Janičce
http://janka20.blogspot.com/

2 komentáře:

  1. Leni fotečka je nádherná a ten květ má nádhernou barvu.Krásně nafocené.Naše babička měla na zahrádce bílé Lilie a vždy si vzpomenu na tu omamnou vůni,která se linula zahrádkou...pa S.

    OdpovědětVymazat
  2. Bílou lilii jsem si letos na jaře také koupila, jenom nevím zda vyroste. Docela mi vyhovuje, že se nemusí cibule na zimu vyrývat ze země.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...